Wskazówki Brand Storytelling

4 wskazówki jak opowiedzieć historię swojej Marki

Zainteresowany ? Polub nas   


Jak opowiedzieć historię swojej Marki, aby zbudować jej wizerunek, a przy tym zbudować pozytywne relacje z klientami i sprzedawać ?


1. Korzystaj z sensownych pomysłów

Go Pro Camera jest niesamowitym przykładem firmy, gdzie produkt jest integralną częścią życia biznesowego i osobistego w marketingu wizualnym i marketingu opowiadania [storytelling]. Robią kamery i akcesoria, którymi chwytamy nasze codzienne życie.

Ich hasło to:

“To jest Twoje życie. Bądź bohaterem. Uchwyć i podziel się ze światem.”


2. Użyj swojej strony internetowej, mediów społecznościowych (social media) i e-mail marketingu

Clif Bar to coś więcej niż tylko dawka energii dla sportowców. Gary i Kit Crawford, zostali zmuszeni do sprzedaży Clif Bar. W 2001 roku podjęli odważną decyzję stając się prywatną firmą. Rozwijali innowacyjny biznes stawiając na ludzi, planetę, biznes, markę, społeczność.

3. Zrównoważ działania osobiste z działaniami online

Ben i Jerry posiadali cel, aby stworzyć dla każdego dobrobyt, kto jest powiązany z ich firmą, dostawcami, pracownikami, rolnikami, franczyzobiorcami, klientami i sąsiadami. Ich misje gospodarcze inicjowały nowatorski sposób na poprawę jakości życia na szczeblu lokalnym, krajowym i międzynarodowym.

4. Dziel się sukcesami i porażkami

Kilka firm w tym McDonalds posiadali problem techniczny w systemie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dowiedzieli się, że nie można ukryć lub spocząć na laurach i muszą zachować odpowiedzialność wobec pracowników i wszystkich pokoleń klientów.

Brand Storytelling to potężny, skuteczny i osobisty sposób aby zbudować wizerunek marki. Kształci, inspiruje, sprzedaje, buduje relacje i lojalność klientów i społeczności.