Emoji zwiększają klikalność reklam AdWords

Jak zwiększyć klikalność reklam ?

Zainteresowany ? Polub nas   


Każdy reklamodawca, marketer ma za cel, aby jego reklamy internetowe posiadały wysoki współczynnik CTR. W takim razie jak zwiększyć klikalność reklam w internecie ?

Emojis stały się wszechobecne w prywatnych wiadomościach tekstowych, wiadomościach on-line, a nawet blogach i innych tekstowych komunikatorach.

Ale czy kiedykolwiek Google pozwoli na nie w reklamach AdWords ?

Niedawno odkryto, że pojawiły się Emojis w reklamach Google AdWords. Przeprowadzono kilka testów i uzyskano następujące wyniki.

Zauważono, że nie ustalono, które dokładnie Emojis są akceptowane, a które zostały odrzucone jako błędy interpunkcyjne.

👉 Reklama internetowa z Emojis otrzymała o 10% więcej kliknięć, co spowodowało wzrostem współczynnika CTR od reklamy bez Emojis.

Jak zwiększyć klikalność reklam
Jak zwiększyć klikalność reklam

Czy to nie jest najlepszy sposób aby przemycić obraz pączka Emoji do reklamy tekstowej AdWords ?

Emoji zwiększa klikalność reklam
Emoji zwiększa klikalność reklam

Reklamodawcy mają dużo więcej możliwości niż buźki Emoji, które mogą być wstawione do reklamy tekstowej.

Niestety stosowanie Emojis w reklamach internetowych jest niezgodne z polityką Google, chociaż w badaniach reklamy nie otrzymały ostrzeżeń od Google. Co nie oznacza, że Emojis nie posiadają marketingowego potencjału. Wręcz właśnie to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców chociażby w marketingu społecznościowym.