Najlepszy czas na reklamę PPC

Kiedy jest najlepszy czas na kampanię reklamową PPC ?

Zainteresowany ? Polub nas   


Celem marketingu jest dotrzeć do właściwych ludzi z odpowiednią ofertą w odpowiednim czasie. Stwierdzenie to jest bardzo proste, ale jakże prawdziwe.

Twoja firma i jej oferowane produkty, usługi powinny spełniać potrzeby konkretnej grupy klientów. Są to właściwi i najbardziej wartościowi klienci.

Oferta powinna rozwiązywać problem, odpowiadać na potrzeby klienta.

Kiedy powinniśmy uruchomić naszą reklamę w internecie ?


Odpowiedni czas

Nawet jeśli dotrzesz do odpowiedniej grupy potencjalnych klientów, z właściwą ofertą, możesz ponieść klęskę ze względu na nieodpowiedni czas wyświetlania reklamy internetowej.

Pokażę jak korzystać z konta AdWords, aby dobrać właściwy czas na reklamę w internecie.

Jedną z najpiękniejszych rzeczy w marketingu PPC jest to, że dostajesz precyzyjne dane.

Aby znaleźć najodpowiedniejszy czas na rozpoczęcie reklamy AdWords PPC wchodzimy na interfejs:

Najlepszy czas kampanii reklamowej
Jak ustalić najlepszy czas kampanii reklamowej ?

Jak widać chcemy wybrać z rozwijalnej listy Widok, a następnie wybierz czas. ten raport pokaże nam wszystkie nasze wskaźniki wydajności dla tej kampanii przez godzinę dziennie.

Oto dane dla pewnej kampanii:

Czas kampanii reklamowej
Czas pewnej kampanii reklamowej

Jak widać ilość kliknięć i wyświetleń jest dosyć typowa dla większości działań w ciągu godziny 5 rano do 8 wieczorem. Możesz zobaczyć, że istnieją interesujące godziny w ciągu dnia od 7 rano do 8 rano oraz od 4 do 6 popołudniu. Martwe godziny widoczne są o 3 rano i 9 wieczorem.

Teraz, gdy już wiesz które pory dnia są lepsze, a które gorsze przychodzi czas uruchomić reklamę AdWords PPC. Przejdź do zakładki Ustawienia swojej kampanii, a następnie wybierz Harmonogram reklam.