Mem marketingowy - szalony chmielowy

Od mema do kupna produktu ! Mem marketingowy

Zainteresowany ? Polub nas   


Mem internetowy, który szybko zyskał popularność dzięki Twitterze i postów w mediach społecznościowych jak Tumblr, Reddit, jest obecnie używany w różny sposób np. do promocji firmy w internecie, ale również może służyć do sprzedaży … piwa.

Florida Man” mem stał się sensacją społeczności w internecie. Przedsiębiorca Florydy postawił na marketing w postaci mema ! Pomysł był strzałem w dziesiątkę. Wyprodukowana edycja butelkowanego piwa z etykietą mema zyskała równoznaczną popularność jak inne memy w internecie. Zdjęcie przedstawiało indianina Ricky Lee Kalichuna, który został aresztowany w 2011 roku za atak na znajomym. Chwytliwa nazwa piwa “Szalony chmielowy” podkreślił popularność marki piwa z dawką humoru, a społeczność Twittera równie ‘oszalała’ na punkcie nowego wydania produktu. Czyż to nie idealna nowoczesna kampania reklamowa ?