Remarketing w mediach społecznościowych

Potrzebujesz leadów ? Remarketing na YouTube Ci w tym pomoże !

Zainteresowany ? Polub nas   


Do reklam w internecie zaliczają się również reklamy na YouTube. Wymienić można tu np. remarketing w popularnym serwisie YouTube. Remarketing na YouTube stał się niemal tak powszechny jak remarketing w wyszukiwarce.

Popularność reklam internetowych rośnie, a YouTube jest drugą na świecie największą wyszukiwarką z ponad 1 mln użytkownikami miesięcznie. Doskonalenie strategii marketingowej na tak olbrzymiej platformie, może mieć ogromne korzyści dla firmy,  a to z czego wielu sobie zdaje sprawę remarketing na YouTube posiada ogromny potencjał.

To świetny sposób na pozyskanie widzów – poprzez subskrypcję kanały, kliknięcie w wideo, oglądanie filmów na streamie. W końcu jest to świetny sposób, aby generować  więcej potencjalnych klientów, którzy pomogą w rozwoju firmy.

Dlaczego remarketing na YouTube zdobywa lepsze leady ?

 

Powodem tego jest nie tylko duża publiczność, ale sama platforma i jej możliwości.  YouTube pozwala nam na tworzenie list remarketingowych odbiorców na podstawie typu treści, który zazwyczaj widz przeglądał, nawet jeśli nie należały do Ciebie. Oferuje to różne korzyści:

1. Lepsze ROI

Remarketing zawsze zyskuje lepsze efekty od pozostałych reklam, aby pozyskać nowych konsumentów. Możesz także optymalizować koszta kampanii remarketingowej, co pozwala na pełną kontrolę Twojego budżetu na reklamę i znacznie większy zwrot z inwestycji.

2. Dłuższe reklamy

W przypadku mediów społecznościowych opartych na samym tekście, gdzie musisz zmieścić się w kilku zdaniach aby zaangażować odbiorców, remarketing na YouTube daje możliwość w krótszym czasie zdobyć zaangażowanie potencjalnych klientów już w ciągu pierwszych 30 sekund oglądania filmu wideo, w przeciwieństwie do statycznej reklamy.

3. Popularność wideo rośnie

Średnio 88% internautów spędza czas na stronie internetowej z filmami wideo. Coraz więcej internautów jest bardziej zainteresowanych filmami niż czytaniem artykułów.

4. Kierowanie na lokalizację

YouTube umożliwia kierowanie reklamy do odbiorców według ich lokalizacji. W ten sposób można zbudować najlepiej pasującą docelową grupę odbiorców dla kampanii reklamowej.

5. Budowanie świadomości marki

Budowanie świadomości marki to kolejna korzyść jaką niesie remarketing. Przykuwa uwagę i pozyskuje nowych widzów, a to pomaga budować świadomość marki.

Co to wszystko ma wspólnego z pozyskaniem leadów? Remarketing na YouTube sprawia, że widzowie odwiedzają Twoją stronę internetową, a filmy którymi się dzielą, pozwalają na wyświetlanie reklam także tym, którzy otrzymali Twój film wideo od znajomych.