Reklama e-commerce na Youtube

Reklamowe karty YouTube sprzedające produkty

Zainteresowany ? Polub nas   


Nie jest tajemnicą, że ten rok to rok wizualnego marketingu (visual marketing), w tym marketingu wideo (video marketing). Warto wykorzystać potencjał filmów wideo w marketingu internetowym, aby reklamy w internecie generowały wyższe ROI.

YouTube ostatnio ogłosił nową wersję reklam produktów pod nazwą TrueView for Shopping. Reklamy w internecie są zintegrowane z siecią Google Merchant Center.

Reklama firmy wyświetla się obok pozostałych reklam wideo na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. Innymi słowy jeśli podczas przeglądania YouTube użytkownik kliknie w reklamę internetową odeśle go na stronę internetową reklamodawcy.

To doskonały sposób na dotarcie do odbiorców zaraz po wyszukiwarce Google.

Zgodnie z oficjalną zapowiedzią YouTube, idea integracji ma na celu połączenie momentu, w którym osoba ogląda film i może zdecydować się na zakup produktu. Funkcja ta umożliwi wgląd w szczegóły produktu i link prowadzący do jego zakupu.

Poniżej przedstawiam zrzut ekranu reklamy internetowej na YouTube, jak to może wyglądać:

Reklamowa karta na Youtube która sprzedaje
Reklamowa karta na Youtube która sprzedaje

Jak to działa ?

 

Reklamodawcy będą łączyć kampanię z siecią Merchant Center, reklamy zostaną wybrane dla widowni opartej na kontekstowych sygnałach, danych demograficznych i geograficznych.

Będzie możliwość zastosowania remarketingu przy tego typu reklamie wideo na YouTube, co daje nowe możliwości wyświetlania reklam osobom, które już odwiedziły stronę internetową.

Ciekawostką jest, że będzie można ustalić, czy ceny produktów będą się wyświetlać w danych reklamach.