Strategia skutecznego marketingu w LinkedIn

Strategia marketingu w LinkedIn – Jak zwiększyć osobistą markę ?

Zainteresowany ? Polub nas   


W celu promocji firmy w internecie oraz zwiększenia widoczności Twojej marki w portalu społecznościowym LinkedIn, ważne aby aktywnie komunikować się z fanami i zwolennikami marki. Z odpowiednią strategią w LinkedIn Twoja firma może przyciągnąć potencjalnych klientów do swoich produktów lub usług.

LinkedIn jest źródłem wielu firm i to właśnie tu możesz rozpocząć marketing w sieci, aby przyciągnąć odpowiednią grupę potencjalnych klientów dla Twojej firmy.

4 kroki do sukcesu w LinkedIn :

Strategia marketingu w LinkedIn
Strategia marketingu w LinkedIn

1. Zacznij w skrzynce pocztowej InMail

Linkedin, który zorientowany jest na sieć społecznościową, odnotowuje od 2 lat coraz większy wzrost aktywności użytkowników. Użyj poczty InMail, aby połączyć się z innymi firmami lub osobami znajdującymi się w LinkedIn.

2. Bądź w kontakcie

Przygotuj spersonalizowane wiadomości do swoich potencjalnych klientów. To doskonała okazja do otwarcia się, co Twoja firma ma do zaoferowania.

3. Ogłoś istotne wydarzenia i aktualności

Kontynuuj komunikację w internecie i zachowaj najnowsze informacje o marce oraz nowościach z branży. Dowiedz się też jakie są potrzeby Twoich odbiorców, aby pokazać,  że Twoja firma jest zainteresowana nimi, a nie autopromocją.

4. Dołącz do rozmowy

W LinkedIn istnieje wiele grup zawodowych, opublikowanych postów i innych informacji przepływających przez portal społecznościowy każdego dnia. Zapoznaj się co najlepiej pasuje do niszy społecznościowej, a co do interakcji Twojej marki z liderami. Szczególnie grupy są doskonałym sposobem na nawiązanie relacji i interakcji z zupełnie nowymi odbiorcami.

LinkedIn to świetne miejsce, w którym Twoja osobista marka może połączyć się z profesjonalistami z twojego sektora, a także z potencjalnymi klientami, gdzie zaprezentujesz swoją wiedzę i doświadczenia oraz zainteresowanie nimi.